BANNER

miércoles, 1 de junio de 2011

QUIMI PORTET & MANOLO GARCIA MASSA (DEMASIADO).

Primer video homenatge a l'altra mijta d'l Último de la fila amb una canço del segon disc en solitari d'l astre hoquei sobre pedres en aquesta ocasió amb la col-laboraciò de manolo, que temps després cantaria en el concert de l'any 1998 en zeleste dedicat a Quimi Portet. MOLTÈS GRACIÉS A ELS DUES.
-----------------------------------------------------------------------------------
Primer video homenaje a la otra mitad del Último de la fila con una canción del segundo trabajo en solitario del astre hockey sobre piedras en esta ocasión con la colaboración de manolo, que tiempo despúes cantaria en el concierto del año 1998 en zeleste dedicado a Quimi Portet. MUCHAS GRACIAS A LOS DOS.

Pasen y vean/ pasin i vegin.






MASSA/DEMASIADO.
Avui no estic inspirat i no crec que cap dia ho hagi estat,
mitja vida sense tu i l'altra mitja encara sense mi.
inspira'm tu com sempre has fet, inspira'm i t'inspiraré
torna'm al mon que junts vam fer, perdut per sempre més
i dóna'm el consol del teu herètic sacrament,
com un beat vull enfilar-me al cel.

Des de lluny t'he cridat en la boira, tu de lluny em cridaves a mi,
i t'has vist obligada a estimar-me, com catòlics ens hem fet patir
Correré com un boig a buscar-te, abans no se'ns acabi la nit
massa copes i massa paraules, massa idiotes i massa neguit

Un estúpid pensament que és fet a mida per a una cançó;
si t'agafa bé es bonic, si hi penses massa estona és un corcó.

Massa "xistes" estúpids i unànimes,
massa anys, massa amor, massa nits,
riu amb mi fins que et faltin les forces, la comèdia no s'acaba aquí
Correré com un boig a buscar-te, abans no se'ns acabi la nit
massa copes i massa paraules, massa idiotes i massa neguit
Correré com un boig a trobar-te, amb la ment emboirada pel vi
massa fred per a voltar per la plaça, massa escèptic per a fer-te feliç
---------------------------------------------------------------------

Hoy no estoy inspirado y no creo que ningún día lo haya estado,

media vida sin ti y la otra vida todavía sin mi.

Inspírame tú como siempre has hecho, inspírame y te inspiraré,

devuélveme al mundo que juntos hicimos, perdido por siempre jamás

y dame el consuelo de tu herético sacramento,

como un beato quiero enfilarme al cielo.

Desde lejos te he gritado en la niebla, tú de lejos me gritabas a mi,

y te has visto obligada a quererme, como católicos nos hemos hecho sufrir.

Correré como un loco a buscarte, antes de que se nos acabe la noche.

Demasiadas copas y demasiadas palabras, demasiados idiotas y demasiada desazón.

Un estúpido pensamiento que está hecho a medida para una canción;

si te coge bien es bonito, si lo piensas demasiado tiempo es un ¿corcó?

Demasiados chistes estúpidos y unánimes,

demasiados años, demasiado amor, demasiadas noches,

ríete conmigo hasta que te falten las fuerzas, la comedia no se acaba aquí.

Correré como un loco a buscarte, antes de que se nos acabe la noche

Demasiadas copas y demasiadas palabras, demasiados idiotas y demasiada desazón.

Correré como un loco a encontrarte, con la mente nublada por el vino,
demasiado frío para dar vueltas por la plaza, demasiado escéptico para hacerte feliz

LETRA: QUIMI PORTET.

No hay comentarios:

Publicar un comentario